Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Hikaye

  1. #1
    Durum
    Çevrimiçi
    ZARiP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09 Kasım 2019
    Mesajlar
    150
    Konular
    8
    Bahsedilen
    5 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Hikaye

    Öncelikle şunu belirtmek isterim ki sosyal mecrada fotoğraf koymayı seven birisiyim.
    Seviyorum sevmesine ama maddi/manevi çizgiyi gözeterek seviyorum.
    Bazı kişi/kişiler tarafından bir çok eleştirilere maruz kalmışlığım var.
    Geçenlerde dağa çıktık,kar fotoğrafı paylaştım "acayip soğukmuş buralar"yazdım. Ee yazmış liseden arkadaşım. Yav ne ee'si yav ne ee'si,çık takipten kardeşim benim,ne miyavlayıp duruyorsun,dm ile beni rahatsız ediyorsun ki ben seni rahatsız ediyorsam söyle yoksa git ötede oyna lütfen.
    Beni zorla takip et demiyorum sana,unfollow diye bir seçenek var,tıkla ona ve görme beni.
    Her geçen günde ben/ben gibi hatta abartarak paylaşım yapanlar eleştirilmekten uzak olmayacaktır.
    Tabi ki de aile hayatını zora sokacak fotoğraflar ve bilgiler sosyal medyada paylaşmak hem ahlaken hem de manevi olarak kişilerin özgürlüğü konusunda mantıklı değil.
    Bir de şunu söylemek isterim ki; facebook, twitter, instagram gibi yerlerde arkadaşınız,dostum dediğiniz kişiler ya da ne bileyim akrabalarınız dışında tanış olmadığınız kişilere bir şeyleri göstermek benim içinde tabi ki de uygun değil. Bir yerden duymuştum galiba. Birisinin 25bin takipcisi varmış bunlar arkadaşım diyormuş paylaşımlarım onun için samimi pozlarla dolu vs.vs. diye Yani bu komik biraz tabi ama inşaallah kelimelerim kifayetsiz kalmamıştır ve saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde instagram ve whatsapp'ta paylaştığım/paylaşacağım fotoğrafları buralarda sizinle paylaşmak isterim ki ne çok paylaşmak kelimesini kullandığımı şuan farkettim
    Kesinlikle eleştirilere açık birisiyimdir,yanlışımız olduğunda bizi düzeltmeye,yol göstermeye çalışan arkadaşlara kapımız sonuna kadar açıktır.
    Selam ve dua ile.
    sükutu-ezber, NoktA, Siyah inci ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  2. #2
    Durum
    Çevrimdışı
    sükutu-ezber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    11 Şubat 2017
    Mesajlar
    4,017
    Konular
    501
    Bahsedilen
    140 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    1 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    83

    Standart Cevap: Hikaye

    Ve aleykümselam kardeşim,,,
    Güzel samimi yazmışsın,, bu dünya mutlaka eleştiri olacaktır ya yaparız ya alırız bu böyledir,,,
    Kimi kendinden çok başkalarını görür aslında en güzeli takmamak yola devam etmek lazım, yapmak lazım inşallah inşallah diyorum,,,

    Kalemine kuvvet kardeşim,,
    ZARiP ve NoktA bunu beğendiler.
    *Önemli olan kalp efendim
    İmanı, edebi,hayayı
    riyayı, dürüst olmayı
    Rabbinden korkmasını
    kendinde barındırır ,,,,


    *Eyy gönül...!!
    yarın Rabbinin huzurunda
    nasıl çağırılmak,anılmak istiyorsan
    bu dünya da ona göre yaşa derim,,,



    Ey insan! İhsanı bol Rabbine karşı
    seni aldatan nedir?
    İnfitâr 6. ayet


  3. #3
    Durum
    Çevrimdışı
    NoktA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Administrator
    Üyelik tarihi
    21 Mart 2017
    Mesajlar
    4,679
    Konular
    1827
    Bahsedilen
    368 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    50

    Standart Cevap: Hikaye

    Nasıl yani ben anlayamadım. Zarip sen bu sayfada instagram ve whatsap paylaşımlarını mı ekleyeceksin. sükutun yorumundan sadece bi yazı gibi geldi.
    ZARiP ve sükutu-ezber bunu beğendiler.

  4. #4
    Durum
    Çevrimiçi
    ZARiP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09 Kasım 2019
    Mesajlar
    150
    Konular
    8
    Bahsedilen
    5 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Cevap: Hikaye

    10 pist başından 28 pist bakışına follow me ile kontrol

    NoktA, Siyah inci ve Qasem bunu beğendiler.

  5. #5
    Durum
    Çevrimiçi
    ZARiP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09 Kasım 2019
    Mesajlar
    150
    Konular
    8
    Bahsedilen
    5 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Cevap: Hikaye

    Alıntı 20 NisaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasıl yani ben anlayamadım. Zarip sen bu sayfada instagram ve whatsap paylaşımlarını mı ekleyeceksin. sükutun yorumundan sadece bi yazı gibi geldi.
    Yazı,fotoğraf ve video.
    NoktA, EfuL!m ve sükutu-ezber bunu beğendiler.

  6. #6
    Durum
    Çevrimdışı
    NoktA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Administrator
    Üyelik tarihi
    21 Mart 2017
    Mesajlar
    4,679
    Konular
    1827
    Bahsedilen
    368 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    50

    Standart Cevap: Hikaye

    Alıntı ZARiP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazı,fotoğraf ve video.
    Bu konuyuda takibe alalım

    Tamamdır ZARİP
    ZARiP ve sükutu-ezber bunu beğendiler.

  7. #7
    Durum
    Çevrimiçi
    Siyah inci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman Üye
    Üyelik tarihi
    07 Eylül 2017
    Mesajlar
    799
    Konular
    34
    Bahsedilen
    98 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Cevap: Hikaye

    ne yanı laf atsamda kızmayacan he abi paylaşımlarını bekliyorum inşallah
    ZARiP, sükutu-ezber ve NoktA bunu beğendiler.

  8. #8
    Durum
    Çevrimiçi
    ZARiP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09 Kasım 2019
    Mesajlar
    150
    Konular
    8
    Bahsedilen
    5 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Cevap: Hikaye

    Alıntı Siyah inci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne yanı laf atsamda kızmayacan he abi paylaşımlarını bekliyorum inşallah
    Niye kızayım kardeşim
    Eleştirilmek ki saygı çerçevesinde her insanı olgunlaştırır,diye düşünüyorum
    Siyah inci, sükutu-ezber ve NoktA bunu beğendiler.

  9. #9
    Durum
    Çevrimiçi
    Siyah inci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman Üye
    Üyelik tarihi
    07 Eylül 2017
    Mesajlar
    799
    Konular
    34
    Bahsedilen
    98 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Cevap: Hikaye

    Alıntı ZARiP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Niye kızayım kardeşim
    Eleştirilmek ki saygı çerçevesinde her insanı olgunlaştırır,diye düşünüyorum
    ben saygı çerçevesine fotosunu vurmuş biriyim bilirsin zaten abi
    bende eleştiriye çok açığımdır abi ne demiş Hz Ömer hatalarımı söyleyen dostumdur her daim yorumdaş olurum abi
    ZARiP, sükutu-ezber ve NoktA bunu beğendiler.

  10. #10
    Durum
    Çevrimiçi
    ZARiP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    09 Kasım 2019
    Mesajlar
    150
    Konular
    8
    Bahsedilen
    5 Mesaj(lar)
    Etiketlemek
    0 Konu(lar)
    Tecrübe Puanı
    2

    Standart Cevap: Hikaye


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Ant İçememek. / Hikaye
    Konu Sahibi Qasem Forum Forum Çalışmaları
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 26.Nisan.2018, 21:56
  2. Çocuğumla 1 Ayet, Hadis, Hikaye (Mavi Lale)
    Konu Sahibi Zeynep Forum SP Kitap Tavsiyeleriniz
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 23.Ağustos.2017, 12:09

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •