''SOSYAL MEDYA''YI HAFİFE ALMAYIN !
Seçim aracı olarak geleneksel medyanın etkisi gittikçe önemsizleşiyor; buna karşılık sosyal medyanın etkisi artıyor !
Türkiyede 42 milyon aktif sosyal medya kullanıcısı var.
Günde 3 saat sosyal medya dalar. (TV seyretme oranı günde 2 saat 14 dakikaya düştü.)
Nüfusun % 60;ı İnternet kullanıcısı.
% 53;ü mobil İnternet kullanıyor.
Sosyal medya kullanıcılarının neredeyse yarıdan fazlası 18-45 yaş arasında. Bu yaş grubu Türkiyede seçmen sayısı yaklaşık 35 milyon.
Arif Uzunöz
Seçim aracı olarak geleneksel medyanın etkisi gittikçe önemsizleşiyor; buna karşılık sosyal medyanın etkisi artıyor !
Türkiyede 42 milyon aktif sosyal medya kullanıcısı var.
Günde 3 saat sosyal medya dalar. (TV seyretme oranı günde 2 saat 14 dakikaya düştü.)
Nüfusun % 60;ı İnternet kullanıcısı.
% 53;ü mobil İnternet kullanıyor.
Sosyal medya kullanıcılarının neredeyse yarıdan fazlası 18-45 yaş arasında. Bu yaş grubu Türkiyede seçmen sayısı yaklaşık 35 milyon.
Arif Uzunöz