Bi söz olsun o da yürekten olsun

sükutu-ezber

Öyle işte...
Yönetici
Co-Admin
11 Şub 2017
9,449
25,027
kopyala yapıştır bazen sözler,içsel durumları Allah bilir,,,: )))

ç/alınmış kelimeler dolu kalplerimiz,biz kendimiz dahi olamıyoruz bir kelime olsun oda yürekten olsun,,: )))

tekrar tekrar aynı/laşıyor sözcükler kimi zaman insan/lar/da

önemsizleşiyor zamanla değer biçilen sözler

sahi,,,,,

niye özümüzden sahici sözleri kaldırdık

öz olmak varken kalbimizle dilimiz aynı/laşmadı

ayrılaşdı,,,,bir söz olsun işte oda yürekten olsun,,,,,


 

sükutu-ezber

Öyle işte...
Yönetici
Co-Admin
11 Şub 2017
9,449
25,027
samimiyetin örtüsü dürüstlük olmalı
olmazsa olmazlardan
düşünün dürüst ama samimi değil böyle bir yakıştırma olmaz
yakışmaz ki
yakışmasın
duymamış olalım...
samimi olan kalblere dürüstsüzlük,bilmesin bunu samimiyet,,,: )
bırakın efendim cahil kalsın bu konuda,,: )
samimiyetin bir sözü olsun oda dürüstlük olsun,,,,
,
 

sükutu-ezber

Öyle işte...
Yönetici
Co-Admin
11 Şub 2017
9,449
25,027
kalb diyorum olduğu gibi olmalı
öyle karışık işlere yormamalı kalbini iki tane yok ki biri dinlenip öteki çalışsın,
öyle olur olmaz malayani sözleri,işleri içine doldurmamalı
yazıktır,,,sorun bakalım kalbe ne istiyor,,,arzuhali nedir
bazen kimimizin aklına gelmez,esnefle kınıyorum özümü
bakın görün
Allah için olsun nasıl mutmain oluyor
bilir bilir kalb bunu
bırakın işte tek bir söz desin Allah Allah Allah diyip zikir etsin,,,,: )
 

sükutu-ezber

Öyle işte...
Yönetici
Co-Admin
11 Şub 2017
9,449
25,027
Masallah sözler hakket yürekten olmuş Abla .
Kalemine sağlık abla.
sende sağolasın abi her zaman inşallah,,,

yüzeyleşiyor her şey,samimiyete bırakmıyor gönüller kendini ,
saklıyor öz benliğini,
kelimeler bile anlamsızlığa giderken
kirletiyoruz gönlümüzü sahici olmayan kelimelerle
süslü,riya kokan sözler yoruyor benliğimizi
insan/lar da bir güzellik olsun oda yürekten olsun,,,
güvenler kaybolurken umursamaz tavır insan/lar da,,
saflığın katili oluyor nefsiyle hareket eden/ler
ondan sonra efendim nerede insanlık ahkamları kesilir
bir günü kurtarma peşinde insan/lar ömrünün değil,,,
bir hayat var önümüzde bir günlük değil Rabbimizin verdiği süre adetince,,,
 

Ebudücane

Junior Member
Sp Kullanıcı
26 Mar 2017
16
30
kopyala yapıştır bazen sözler,içsel durumları Allah bilir,,,: )))
ç/alınmış kelimeler dolu kalplerimiz,biz kendimiz dahi olamıyoruz bir kelime olsun oda yürekten olsun,,: )))

Şu sözler cidden kayda deger.. kıymetli büyüğüm..
kaleminde afiyet... tüm sözlerimiz yürekten olur inşaallah
 

Tuğba

Nam-diğer Hamuş
Sp Kullanıcı
30 Ocak 2017
705
718
Buram buram samimiyet kokusu aldım :)
Allah razı olsun
 

sükutu-ezber

Öyle işte...
Yönetici
Co-Admin
11 Şub 2017
9,449
25,027
kopyala yapıştır bazen sözler,içsel durumları Allah bilir,,,: )))
ç/alınmış kelimeler dolu kalplerimiz,biz kendimiz dahi olamıyoruz bir kelime olsun oda yürekten olsun,,: )))

Şu sözler cidden kayda deger.. kıymetli büyüğüm..
kaleminde afiyet... tüm sözlerimiz yürekten olur inşaallah
teşekkürler değerli küçüğüm,Rabbim razı olsun kardeşim senden inşallah,,,

seninkileri geçemem ama,,,
inşallah hepimizin yürekten olur sözleri,,
senin bütün sözlerinin yürekten olduğuna inanıyorum kardeşim,,,
 

sükutu-ezber

Öyle işte...
Yönetici
Co-Admin
11 Şub 2017
9,449
25,027
yalansızlık dile
haya göze
edep kişiliğe
iman gönüle
takva ömüre
zikir kalbe
doğruluk niyetlere
kıyamlar Allah için duruşa
secde alına
Kur'an güne değil her güne
İslam Müslümana
Müslümanca yaşamak insana yakışır,,,,